czwartek, 3 kwietnia 2014

Wyróżnienia Liebster award

Siemka ;)

Zupełnie nieoczekiwanie dostałam 5 wyróżnień Liebster award od was koleżanek bloggerek. Pierwsza moja myśl, gdy dowiedziałam się o pierwszym wyróżnieniu była taka "Ale o so chodziii?" :E To bardzo zabawne, wiem. Tak już jest, gdy jest się świeżakiem i dostaje coś po raz pierwszy. Za wszystkie serdecznie dziękuję, to miło być zauważonym i docenionym.

Tak więc moi mili pierwsze wyróżnienie dostałam od Izabeli z bloga
http://magicznedodatkiizabeli.blogspot.de/

Mam odpowiedzieć na takie pytania:

1. Najbliższa Twemu sercu technika?
2. Jak długo blogujesz?
3. Jakie masz inne zainteresowania?
4. Ulubiona ksiażka ?
5. Ulubiony blog ,do którego chętnie zaglądasz?

Odpowiedzi:

1. Quilling.
2. 1,5 miesiąca.
3. słuchanie muzyki, gry komputerowe, fotografowanie natury, czytane książek, spacery i pewnie jeszcze coś bym mogła dopisać ale akurat te najbardziej.
4. Cóż wiele bym mogła ich wymienić ale wymienie pierwszą, która pochłonęła mnie bez reszty czyli Harry Potter.
5. Zaglądam chętnie na wszystkie obserwowane i te które odwiedzają mnie.

Teraz drugie wyróżnienie od Asi z bloga
http://asikowe-majsterkowanie.blogspot.com.br/

I pytania:

1. Masz czasem ochotę schować się gdzieś?
2. Mały przydrożny sklepik czy wielkisupermarket?
3. Szklanka do połowy pusta czy pełna?
4. Skąd akurat pomysł na rękodzieło a nie inne hobby?
5. Czym kierujesz się w życiu?
6. Makowiec czy sernik wiedeński?
7. Jaki najzabawniejszy żart na PrimaAprilis przeżyłaś na sobie?

Odpowiedzi:

1. Miewam takie chwile czasem.
2. Supermarket, lubię mieć wybór.
3. Zależy czego szklanka :E tak serio to trudno powiedzieć, odwieczny dylemat.
4. Hmm samo się przyczepiło do mnie, nie musiałam myśleć nad tym ;)
5. Trudne pytanie. Ciężko jest mi udzielić na nie konkretnej odpowiedzi, wybacz.
6. Sernik
7. Nie przypominam sobie żadnego, widocznie te które przeżyłam nie były aż tak śmieszne by je pamiętać.

Teraz czas na wyróżnienie numer 3 od Majeczki z bloga http://roboteczkimajeczki.blogspot.com.br/

Pytania:

1. Co sprawiło, że zaczęłaś pisać bloga?
2. Czym są dla ciebie marzenia?
3. Twoje popisowe danie?
4. skąd czerpiesz inspiracje do pracy?
5. Jeśli na urlop to...

Odpowiedzi:

1. Sama nie wiem ale chyba chęć poznania osób, które też mają podobne zainteresowania.
2. To obrazy podsuwane nam przez wyobraźnię, która wyrywa się do czegoś wspaniałego ale najczęściej odległego. Są jednak potrzebne, bez nich człowiek nie stawiałby sobie celów do osiągnięcia. Czasem się spełniają co pozwala innym ludziom wierzyć, że może i ich los się odwróci, że może im też się uda.
3. Herbata :E a tak serio najbardziej upodobałam sobie makarony na różne sposoby
4. Z innych blogów oraz z otoczenia, głównie z natury.
5. Włochy.

4 wyróżnienie dostałam od Bogumiły z bloga http://mastiere-moje.blogspot.nl/

Pytania:

1. Ulubiona książka z dzieciństwa to :
2. Które wolisz książki: tradycyjne czy e-booki? i dlaczego ?
3. Jaki rodzaj filmów lubisz najbardziej ?
4. Czy uważasz , że 13 jest pechowa ?
5. Na jakie pytanie nie odpowiesz :) ?

I moje odpowiedzi:

1. Hmm było ich kilka: z młodszych lat powiedziałabym że baśnie Andersena, ze szkolnych młodszych lat Robinson Crusoe.
2. Obie wersje. Książkowa bo lubię czuć że czytam- trzymać książkę, przewracać kartki, czuć zapach książek (no chyba że zatęchły to raczej niezbyt miłe doświadczane) a ebooki np. mam na smartphonie dzięki czemu w każdej sytuacji mogę rozerwać się lekturą bez jej noszenia: u lekarza, w autobusie/samochodzie itp.
3. Fantastyka, horrory, komedie
4. Raczej nie. Ludzie przywykli do tłumaczenia normalnych zjawisk jak przewrócenie się czarnym kotem czy piątkiem trzynastego choć w inne dni też ulegamy wypadkom. Liczba jak każda inna.
5. Odpowiedziałam na poprzednie więc na żadne, chyba że sens głębszy to wiadomo pewne kategorie pytań istnieją na które bym nie odpowiedziała.

Teraz 5, ostatnie wyróżnienie od Czarnej damy z bloga http://misiowyzakatek.blogspot.com.br/

Pytania:

1. W jakiej technice czujesz się najlepiej?
2. Skąd Twoje zamiłowanie do rękodzieła?
3. Czego nie lubisz?
4. Czy masz jakieś hobby?
5. Gdybyś mogła zmienić w sobie jedną rzecz, co by to było?

Odpowiedzi:

1. Quilling
2. Samo przyszło a że odpręża i cieszy, zostało.
3. Wielu rzeczy ale trzęsie mnie na widok dużych pająków.
4. Wiadomo że rękodzieło a inne zainteresowania można wyczytać wyżej w pierwszych odpowiedziach.
5. Jeśli chodzi o coś w stylu "cokolwiek chcesz zmienić, masz jedno życzenie na to" pewnie zażyczyłabym sobie pełnego zdrowia. Natomiast jeśli chodzi o zmiany które można samemu dokonać przy jakimś wysiłku i uporze chyba powiedziałabym że wygląd. Te kilka zbędnych kilogramów :E

Ufff ciężko było kobity, teraz ja powinnam coś wymyślić. Coś pożyczę od Was, coś dodam i będzie lista :E

Pytania dla wyróżnionych:

1. Ulubiony film/serial?
2. Ulubiony gatunek muzyki?
3. Ulubiona książka lub/i tematyka książek?
4. Czy lubicie aktywny wypoczynek czy raczej leniuchowanie?
5. W życiu jesteście raczej optymistami, pesymistami czy może realistami?
6. Co sprawia wam największą radość w rękodziele?
7. Jak często zdarza się wam mieć dosyć robótek, bloga, brak weny?
8. Dlaczego taka nazwa bloga a nie inna?
9. Jak trafiliście na mój blog?
10. Lubicie tworzyć swoje rękodzieło w grupie, z kimś bliskim typu koleżanka, rodzina czy może koniecznie same by mieć spokój i ciszę?
11. Jaka robótka zajmuje Cię aktualnie?

I lista blogów które ja chce wyróżnić:

1. http://sylwia-handmade.blogspot.com.br/
2. http://tworczapasieka.blogspot.com.br/
3. http://trocheradosci.blogspot.com.br/
4. http://papierowamagiamalgosi.blogspot.com.br/
5. http://sznurkikoraliki.blogspot.ie/
6. http://annaskonieczna.blogspot.ie/
7. http://elizaart-handmade.blogspot.com/
8. http://moje-drugie.blogspot.com/
9. http://papierowykolorowy.blogspot.com/
10. http://dorotatworzy.blogspot.ie/
11. http://blog.decorre.pl/

Bannerek dla Was :)

Nie było łatwo, bieg z przeszkodami można powiedzieć bo nie raz się na czymś zacięłam. No ale mam nadzieje że udało mi się przybliżyć choć trochę mojej osoby.

Dziękuję jeszcze raz za wyróżnienia, to dla mnie była miła niespodzianka! Pozdrawiam wszystkich odwiedzających i życzę udanego dnia :)

Ps. Jeśli w tekście są jakieś błędy, nie śmiejcie się i nie krzyczcie. Z powodu chwilowego braku neta używam tylko androidowej aplikacji bloggera a nie należy do najwygodniejszych w pisaniu postów. Sporo czasu zajmuje takie pisanie i nie wszystko da się wyłapać. Cześć ;)

8 komentarzy:

  1. dziękuję za wyróżnienie :) wieczorkiem siądę i opracuję spokojnie temat, no i muszę wynaleźć kolejne blogi do zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również pięknie dziękuję, tematem zajmę się niebawem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj, bardzo dziękuję za nominację, wpadłam tylko na chwilkę, jak ozdrowieję to wszystko wykonam, pozdrowienia i miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jeszcze tylko pytanie, dostałaś 5 banerków, a skąd wziąć ten dla nowo nominowanych?
      Byłabym wdzięczna za oświecenie mnie, ja też jestem "szczypiorkiem" i ciągle się uczę.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Gratuluję Ci Natalko tylu wyróżnień. Pozdrawiam cieplutko i życzę Ci miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję:0 Pozdrawiam poniedziałkowo:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję wszystkim i pozdrawiam serdecznie ;)

    @Eliza Art: ja sobie połączyłam bannerki z postów w których zostałam nominowana, nie chciałam wybierać jednego. Niżej wkleiłam banner dla moich nominowanych, jest tuż pod listą blogów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję za nominację :) postaram się w miarę szybciutko odpowiedzieć na Twoje pytanka :) ale łatwo nie będzie bo to piąte wyróżnienie w bardzo krótkim czasie ;)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Witaj. Dziękuję, że zajrzałaś/eś na mojego bloga i chcesz zostawić komentarz pod moją pracą. Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna i zachęca do dalszej pracy, poprawy i doskonalenia swoich umiejętności. Pozdrawiam serdecznie :*