poniedziałek, 21 lipca 2014

Wakacyjna wymianka z Barbarą i wygrane candy

Witajcie kochani. 
Dziś będzie dużo zdjęć a mniej tekstu (tak sądzę hehe).
Nasza blogowa koleżanka Szymka wymyśliła dla Nas fajną zabawę wymiankową i ja zapisałam się do niej. Moją parą była Barbara. Nawiasem mówiąc zapraszam na blogi obu kobitek bo dzieje się tam, dzieje- sprawdźcie sami!

Po wymianie naszych myśli drogą mailową dogadałyśmy się, że mnie uszczęśliwiłoby pudełeczko z wzorem prosto z natury a Ją świecznik na większą świeczkę z krokusami i tulipanami w odcieniach fioletu, bieli i zieleni. Przygotowałam więc świecznik, który nazwałam "Kwiaty za płotem" na świeczkę w szkle. Pomysł na wygląd podsunęła mi sama Barbara a pomysł na osłonkę zapożyczyłam od Ilonki TU Nie zdawałam sobie sprawy, że tak trudno będzie u mnie dostać świeczkę w szkle, która miałaby proste ścianki/była w kształcie walca. No ale tak się stało i mimowolnie musiałam kupić taką z zaokrąglonymi ściankami... Burzyło mi to trochę koncepcję ale i tak czekałam długo, bo kwiaciarka zapewniała, że taką mi przywiezie. Świecznik zaczęłam od zrobienia krokusów i tulipanów, które kiedyś już pokazywałam np TU. Tym razem wzięłam udoskonaliłam trochę ich wygląd dodając pączki w krokusach a w tulipanach drugi mniejszy kwiat oraz zmieniając liście na takie bardziej realne. Następnie z kółeczek zrobiłam coś na kształt zielonej siatki oraz dno, również z kółeczek. Po połączeniu ich razem dokleiłam kwiatki a potem dorobiłam listki i inne kwiatki na dół świecznika. Rezultaty oceńcie Sami.






Do tego zrobiłam zestawy kartkowe, projektantka kartek ze mnie marna ale myślę, że nie są takie złe.





Serwetki


Przydasie, cekinki, fimo (niby do paznokci ale widziałam że i na kartki dają), tasiemki, kwiatki quillingowe, 



Słodycze, kawa, herbata



Od Barbary dostałam taką paczuszkę


Cudowne pudełko ozdobione decu- jest wspaniałe i już moje na zawsze!



Do tego przydasie karteczkowe i nie tylko


Piękną karteczkę, w środku kilka słów do mnie 


Słodkości które długo nie leżały hihi


Dziękuję Ci bardzo za wspaniałą paczkę, możliwość poznania Ciebie oraz Twojej twórczości i świetną zabawę. Tak samo dziękuję Szymce za zorganizowanie tej zabawy- to był świetny pomysł!

Jak już jesteśmy przy Szymce muszę pochwalić się jeszcze wygraną w Jej candy.

Oto co dostałam 

Wspaniałe serwetki


Piękne serduszko-pudełeczko, różę na szydełku i kwiatki do robótek


Dzięki wielkie za wspaniałości i zabawę!

To już koniec na dziś, miało być krótko a wyszło jak zawszę. Pozdrawiam i ściskam Was najmniej jak potrafię i dziękuję za to, że jesteście- bez Was mój blog nie miałby sensu. Ps. Post pisany na szybko bo czas mi się już kończył, więc mogą być w tekście błędy i niedoróbki. Wieczorkiem zajrzę do Was, buziaki.

17 komentarzy:

  1. Gratuluję wspaniałej wymianki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Natalio pierwszy raz widzę , tak bogatą i cudna wymiankę. Twój świeczniki i kwiatki quillingowe sa odajzadowe, a to pudełeczko niebieskie które dostałać przepiekne. Grauluje taiej udanjie wymianki !!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Natalko raz jeszcze za naszą wymiankę! Twoje kwiatuszki do kartek podobają się wszystkim moim znajomym i nie tylko, a jak widzę u Ciebie pierwsze projekty kartek już masz! Wystarczy dodać napis i gotowe! że nie wspomnę o świeczniku, moje siostry podziwiają tą misterną pracę.Pozdrawiam serdecznie i dziekuję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje za miłe słowa, wiele dla mnie znaczą. Pudełko też zbiera ochy i achy, bo chwale się jak mogę a na wzmiankę że to serwetka słyszę "a to ta technika taka no nie a wygląda jak namalowane, niemożliwe" Świetnie się bawiłam dzięki tej wymiance :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna wymianka! Wszystkie prezenty są wspaniałe i na pewno obu stronom sprawiły wiele radości.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne rzeczy- wszystkie, także wymiana bardzo udana:) gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kwiaty na świeczniku są obłędne, nie mam pojęcia, jak można tworzyć takie cuda...?
    A cała wymianka bardzo udana, najważniejsze, że obydwie jesteście zadowolone!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudną wymiankę miałyście.
    Szczęka mi opadła jak zobaczyłam te Twój świecznik, o matko jedyna on jest BOSKI! Masz dziewczyno zdolności, a do tego te zestawy kwiatowe, fantastyczny pomysł, a same kwiatki są przecudne. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo udana wymianka:). Przy okazji udało ci się odgadnąć moją zagadkę, zatem proszę o kontakt lub poślij mi na maila swoje dane do wysyłki:).

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna i bogata była ta wymianka :) Świecznik jest rewelacyjny:) I kwiatuszki cudowne i kolorowe:) Masz Dziewczyno profesję w palcach:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo sie ciesze ze wymianka sie wam udala :) Ja wlasnie czekam kiedy Basienka dostanie ode mnie paczuszke :) I ciesze sie ze do CIebie candy dodtarlo bezpiecznie. Buziaki Kochana :**

    OdpowiedzUsuń
  12. Natalko śliczny świecznik,a te kwiatki pomarańczowe w paczuszkach cudne ,normalnie nie mogę się napatrzeć jak wszystko świetnie do siebie pasuje.Gratuluję udanej wymianki
    Pozdrówka kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne prezenty, podziwiam świecznik:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo piękne prezenty sobie zrobilyście.
    Dziekuję za dołaczenie do moich obserwatorów u Ciebie tez zostaję na dłużej i Twoje prace sa godne oglądania i podziwiania :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świecznik pierwsza klasa! Jak małe oczko wodne wystarczy nalać wody. Super wymianka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie wymianki blogowe są świetne! Dają motywację do stworzenia czegoś niezwykłego i pozwalają poznać twórczość innych. Piękne prace!

    OdpowiedzUsuń

Witaj. Dziękuję, że zajrzałaś/eś na mojego bloga i chcesz zostawić komentarz pod moją pracą. Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna i zachęca do dalszej pracy, poprawy i doskonalenia swoich umiejętności. Pozdrawiam serdecznie :*