piątek, 13 lutego 2015

Kartka i złapany licznik

Hejunia!


Dziś przybywam z postem o wszystkim. Będzie pracka, będzie wygrana zabawa i wygrane wyzwanie. Rozsiądźcie się wygodnie i zaczynamy:)


Na początek karteczka. Zaczęłam ją tworzyć z innym pomysłem niż tu prezentuje. Zmiany podyktowane były zmianą osoby obdarowywanej. Początkowo miała być dla przyjaciółki jako kartka urodzinowa ale nie zdążyłabym jej dokończyć przed spotkaniem. Stwierdziłam że prezent (ramka ciężarowa) jest na tyle okazały, że przyjaciółce nie będzie brakowało kartki hahaha. Zapisałam się wcześniej na zabawę Goii, miałam zrezygnować z niej przez brak czasu ale kartka miała iść na szczytny cel a ja miałam rozgrzebaną, pracę "do szuflady"- stąd kilka zmian, inny stempel (podziękowania dla Alicecreations), dodałam kwiatki quillingowe i powstała taka oto sztaluga. Bardzo lubię tę formę kartki, bo obdarowany może sobie ją ładnie postawić (jeśli będzie miał taką ochotę :) ) Szczyt perfekcji i rewelacja może to to nie jest ale mam nadzieję, że się spodobała i komuś sprawi przyjemność (nie wiem jak sprawy dalej się potoczyły, jakieś licytacje miały być chyba czy coś w tym stylu). Ostatecznie candy nie wygrałam ale czy to ważne, zrobiłam kartkę (każde ćwiczenie dobre by dojść do wprawy), kartka nie poszła do szuflady tylko się przydała no i zabawa była ciekawa. Niczego nie żałuję :)





Wygrałam za to wyzwanie w Galeri Rae, tematem były bajki. Przygotowałam misia- ten pierwszy, który wywołał wiele miłych komantarzy i apetyt na kolejne. W nagrodę dostałam kod rabatowy 25% na zakup papierów w Ich sklepie. Wyzwanie zakończyło się w zeszłym roku ale kod ważny był 3 m-ce i skorzystałam dopiero w styczniu. Dostałam pocztą PIZZĘ! hahah nawet do gościówki na poczcie się śmiałam, że zamówiłam pocztą pizzę co wywołało falę śmiechu. Nie żebym krytykowała sposób zapakowania papierów, po prostu to była moja pierwsza myśl. Papiery doszły nienaruszone więc to chyba dobry sposób. Nie będe ich pokazywać bo to już będzie bezwstydne chwalenie ale nie mogłam się powstrzymać by nie opisać mojej "pizzy" :) Bardzo dziękuję!





Listonosz odwiedził mnie niedawno z paczuszką od Asi z Asikowy kącik. Złapałam tam licznik i oto co dostałam.



Komplecik- ubranko na kubek i podkładka pod kubek w ciepłych kolorach (bardzo w temacie lutowych cyklicznych kolorów u Danki:) ), kwiat przypinka który ozdobi torbę na wyprawy w plener, kwiatuszki-przydasie oraz czekoladka :) Dziękuję ślicznie za zabawę i prezenciki :))



Na dziś to wszystko. Na dniach będzie kolejny post kartkowy- zrobiłam ich ostatnio kilka więc mam co publikować :) Dzięki kochani że jesteście, za przemiłe słowa o moim klombiku i że nie posłałyście mnie jeszcze do diabła przez długie posty hahah!!! Życzę Wam przyjemnego weekendu i mnóstwa słoneczka, które zapowiadają- ja miałam to szczęście, że od dwóch dni panowała u mnie świetna pogoda ze słoneczkiem ahhh oby to już była wiosna. Buziam :)

15 komentarzy:

  1. piękna kartka i gratuluję wygranych, bo fajne te prezenty

    OdpowiedzUsuń
  2. Natalko kartka jest sliczna. Twój quilling moge podziwiac w każdej wersji. Gratuluje wygranych , musiałas byc bardzo grzeczna :-)
    A dzis gość wygrał w RMF -ie 400 tys. zł i to 13 w piatek niesamowite !!
    Pozdrawiam i czekam na reszte

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna karteczka, quillingowe kwiatki dodają jej niesamowitego uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna ta Twoja pizza. Karteczka w takiej formie, też mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale, kolejna wygrana. Tak sobie myślę, że jesteś bezkonkurencyjna:) Utwierdzam się w tym przekonaniu patrząc na karteczkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna karteczka! Nigdy nie robiłam takiej formy, a naprawdę ciekawa. Gratuluję wygranych:) Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja muszę wychwalić karteczke,bo szalenie mi sie podoba.
    Twoje kwiatki sa tak perfekcyjne,że tylko pozazdrościć.
    A wygranej gratuluje,misiek zasłużył jak nic innego;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniała karteczka gratuluję wygranej

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj Natalko, same śliczności nam tu pokazujesz, gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna karteczka! Jest radosna i wiosenna. Zakupy widzę udane, teraz powstaną kolejne cudeńka.
    Gratuluję Ci uroczego prezentu i cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna karteczka!
    Bardzo gratuluję wygranej i pięknej nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie wspaniałości u Ciebie, Karteczka i paczuszki, Gratuluje wygranej i dziękuję za obecność na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję : paczuszki w tak energetycznych kolorach; wygranej - w pełni zasłuzonej. A kartką idę się jeszcze raz pozachwycać - cudna jest.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję serdecznie wygranej i złapania licznika:)
    Super nagrody:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tylko pozazdrościć takich pięknych prezentów :* a kartka jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń

Witaj. Dziękuję, że zajrzałaś/eś na mojego bloga i chcesz zostawić komentarz pod moją pracą. Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna i zachęca do dalszej pracy, poprawy i doskonalenia swoich umiejętności. Pozdrawiam serdecznie :*