środa, 5 sierpnia 2015

Dla Moniki na hamaku

Witajcie moi mili!


Mój dziesiejszy post dedykowany jest Monice na hamaku. Niedawno ogłosiła niestandradowe candy- pierwsza część polega na przesłaniu Jej wirtualnego prezentu. Myślałam, że nie uda mi się go skończyć na czas ale jestem. Takie pomysły bardzo mi się podobają dlatego szkoda byłoby nie Włączyć się do zabawy.



"Dałyście" Jej już wiele pięknych prezentów ale ja jestem inna i musiałam wymyślić coś śmiesznego. Misie na stałe wpisały się w standard na moim blogu, powstało ich już kilka np z żabą stefanem, z kotem, na kibelku czy na ławce w parku a teraz przyszedł czas naaaaa....


Misia na hamaku haha :) Swoją drogą zazdroszczę mu tego wypoczynku. Kto by nie chciał walnąć się na hamak z drinkiem i laptopem w cieniu drzew ehhh a ja ani hamaka ani laptopa hahaha. Jak widzicie miś leży na utkanym z paseczków hamaku rozwieszonym między dwoma drzewami- mają dodatkowe znaczenie, bo świętujemy 2 rocznicę bloga Moniki. Pod nim rośnie bujna trawka na której gdzieniegdzie rosną kwiatuszki. Z trawy wystaje też pieniek drzewa na którym miś postawił sobie drinka i przekąski. Sam uwalił się na hamaku i w tych pięknych okolicznościach przyrody buszuje po blogach. Zaraz, zaraz gdzie aktualnie pisze komentarz... no tak jest na blogu Moniki hahaha :D Ehhh chętnie bym się z nim zamieniła :)











Mam nadzieję, że mój niestandardowy prezent w niestandardowym candy przypadnie Monice do gustu i uśmiechnie się na ten widok. Gratuluję rocznicy i życzę wszystkiego najlepszego w dalszym blogowaniu :)


Kochani na dziś to tyle. Lecę dodać prezent żabie Moniki i leniuchować bezwstydnie bo pogoda jest nie do zniesienia i człowiekowi brak sił na cokolwiek innego jak lenistwo. Dzięki za odwiedziny i ciepłe słowa, buziaki :))

22 komentarze:

  1. wow!!! jest super!!! zrobil na mnie piorunujace wrazenie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nati, myślę, że nie tylko Monika się usmiecha :) Jesteś niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale czad! W pierwszej chwili myślę sobie, a co Moniki na hamaku nie mogłaś zrobić tylko misia?!
    No ale Monika już swój hamak ma, a misio nie miał :-). Poza tym ten zwierz wykazuje się niezwykłym poczuciem humoru i lubi być tam gdzie się coś dzieje :-).
    Nati, nie przestaniesz mnie zadziwiać. Twoje posty od razu muszę pokazywać domownikom :-)
    Kurcze, drinki już widziałam, ale poduchy jeszcze nie. Fantastyczny prezent!!!
    A jeśli chodzi o pogodę, to mocno obawiałam się dzisiaj o skalę na termometrze, a tu proszę i wieje i deszczyk był, a temperatura spadła do 25 stopni - jest bosko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Natalko nie tylko się uśmiechnęłam ale nawet uśmiałam, Twój misio jakby nie był taki brązowy to wypisz wymaluj ja. Też tak z laptopem buszuję po blogach, ciekawe skąd wiedziałaś, jakaś telepatia czy co? Zadbałaś o wszystkie szczegóły i drink i przekąski super. Podoba mi się taki wirtualny prezent i pięknie Ci za niego dziękuję. Fajnie, że udało Ci się dołączyć do zabawy:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. szczeka mi opadła jak to cudo zobaczyłam to poprostu jest kunszt mistrzowski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty uważaj na tą szczekę , bo to dorabiaja nowe , nwet z zapasem zębów :-)

      Usuń
  6. No nie mogę, jesteś niesamowita. Ty z tych paseczków potrafić zrobić wszystko! Ja jestem zauroczona a misio na hamaku, jeszcze do tego z laptopem... rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nati nie przestaniesz mnie zadziwiać , ale wiesz jesteś podobna do mojego obecnego szefa , który ma ksywkę " szczególarz" No Ty też szczególna wagę przywiązujesz do szczegółów. Ja rozumiem , że mozna zrobić z papierków misia na hamaku, był juz na Wc-ecie to teraz z pusym brzuszkiem musi wypoczać w cieniu drzew. Ale żyby zadbac o podusię laptopa i drinka to Tylko Ty mogłas na to wpaść. Pomysł genialny a wykonanie ... no cóż znowu mistrzowskie !! Gratuluję .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też temu misiowi zazdroszczę odpoczynku.....
    Praca piękna ,z dbałością o najmniejsze szczegóły .
    To najlepsza praca jaką do tej pory widziałam na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysł genialny a wykonanie jak zwykle perfekcyjne!
    o szczegółach już nie wspomnę- jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich prac!!
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjny prezent! na pewno wywoła uśmiech na twarzy obdarowanej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zobaczyłam zdjęcie to mnie wryło, świetna praca :) Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Szalona kobieta hehe, z pasków zrobi wszystko, nawet drinka!!! Powtórze za Anią - mistrzowskie wykonanie!!!
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny misio, a ten laptop i drink i w ogóle wszystko w koło jest super

    OdpowiedzUsuń
  14. Ty jesteś w stanie skilingować wszem pod wszystko! Jestem, jak zwykle, pod ogromnym wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  15. Twój prezent wywołuje bardzo szeroki uśmiech na twarzy :-))))) Po prostu boskie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz nie tylko poczucie humoru,ale przede wszystkim niezwykłe zdolności,misiaczek w tej oprawie jest rewelacyjny,świetny prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziewczyno! Moniko!!!! jesteś mistrzynią w kręceniu tych misternych, ludzików i historyjek. Piękne. Twój blog w nowej szacie bardziej mi się podoba od poprzedniego. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Już to pisałam, ale z przyjemnością to powtórzę - Twoje papierowe kręciołki to mistrzostwo świata. Podobnie jak miś wypoczywam sobie w cieniu, ale na leżaku i z tabletem. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudeńko! Normalnie zakochałam się w tym misiaczku :)

    OdpowiedzUsuń
  20. WOW, mi też szczęka opadła. Świetna praca ;) Gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Odjęło mi mowę! Pomysł genialny, misiek świetny! Mam nadzieję, że kiedyś dorównam takim zdolnościom manualnym ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    http://nalaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Witaj. Dziękuję, że zajrzałaś/eś na mojego bloga i chcesz zostawić komentarz pod moją pracą. Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna i zachęca do dalszej pracy, poprawy i doskonalenia swoich umiejętności. Pozdrawiam serdecznie :*